Fandom

The Maze Runner Wiki

Ben

85stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij
Ben
Tumblr ni5g2kvCxB1u7koyko4 400.png
Podstawowe informacje
Grupa A
Płeć Mężczyzna
Przynależność Streferzy
Wystąpienia Więzień labiryntu
Status Nie żyje
Aktor Chris Sheffield

Ben - jeden ze Streferów z grupy A, należał do grupy Budoli.

Biografia Edytuj

Ben został wysłany do labiryntu ok. 10 miesięcy po uruchomieniu eksperymentu. W przeciwieństwie do innych obiektów, do Strefy wprowadzono go od razu po przybyciu do siedziby DRESZCZu przez Randala. Według informacji, jakie przekazał Thomasowi pochodził z Denver, jego rodzice byli zdrowi. Dopiero znaleźli mieszkanie i wtedy DRESZCZ "zaprosił" go do udziału w badaniach, lecz nie chciał iść. Grozili jego rodzicom jeśli nie pójdzie, zabiją ich i to zrobili.

Kiedy Ben był w Labiryncie, możliwe, że złamał zasady i opuścił strefę, ponieważ Budole nie pracowali za murami Strefy. Został użądlony przez Bóldożercę, a w trakcie przemiany tak jak Alby oraz Gally przypomniał sobie Thomasa. Zaatakował chłopaka spotykając go w lesie, mówiąc, że to jego wina, jednak został postrzelony strzałą w policzek przez Alby'ego. Myśleli że zmarł, jednak gdy grzebacze podeszli do niego zobaczyli, że żyje. Plaster go opatrzył, ale gdy Streferzy dowiedzieli się, że przemieniony szaleniec nie skonał, postanowili wygnać go do wnętrza Labiryntu, gdzie prawdopodobnie zginął. W filmie jednak, nie było pokazane, kiedy został ugryziony i jak.

Ben w filmie Edytuj

W filmie przedstawiony jest jako Zwiadowca z jasnymi włosami i odstającymi uszami. Jest dość chudy. Po tym, jak wygnano go do Labiryntu na noc, Minho wraz Thomasem znajdują zakrwawiony podkoszulek, który prawdopodobnie należał do niego. Ciała jednak nie znaleźli.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego imię prawdopodobnie pochodzi od Benjamina Franklina.
  • Został wygnany do Labiryntu na noc.
  • W filmie nie pokazano, kiedy został ugryziony przed zaatakowaniem Thomasa.
  • Thomas płakał po wygnaniu go.
  • Thomas przejął po nim kamizelkę Zwiadowcy.
  • Był jednym z nielicznych Streferów, którzy widzieli Labirynt z pozycji monitora.
  • Jego przybycie do Labiryntu, miało miejsce następnego dnia po tym, jak Gally został użądlony.
  • Thomas okłamał go, że wszytko będzie dobrze i nie ma się czego obawiać, to on miał go przygotować do Labiryntu. Prawdopodobnie to było powodem tego, że Ben krzyczał "on jest zły", "on nie jest jednym z nas" podczas leśnego ataku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki