FANDOM

Chuck
Tumblr ncu1fn4a4z1tzrw6to1 500
Podstawowe informacje
Grupa A
Obiekt A?
Tytuł ----
Płeć Mężczyzna
Wiek ok. 12 lat
Przynależność Streferzy
Wystąpienia Więzień Labiryntu

Próby Ognia (wspomniany) Lek na Śmierć (wspomniany)

Status Nie Żyje
Aktor Blake Cooper

Chuck - Jeden z młodszych Streferów, bohater książki Jamesa Dashnera "Więzień Labiryntu", jest w Labiryncie od miesiąca. Najlepszy przyjaciel Thomasa. Zginął dźgnięty przez Gally'ego nożem.

Wygląd Edytuj

Z punktu widzenia Thomasa Chuck to "Niski, pulchny koleś". Chuck jest pękatym, młodym, najprawdopodobniej najmłodszym ze wszystkich mieszkańców Strefy. Nie mógł mieć więcej niż 12-13 lat. "Brązowe włosy opadały mu na uszy i szyję sięgając ramion. Błękitne oczy spoglądały na niego, błyszcząc na smutnej, obwisłej i zarumienionej twarzy".

Osobowość Edytuj

Chuck jak na małego chłopca przystało jest wesoły, żywiołowy i bardzo gadatliwy, czym irytuje innych. Nie raz było wspomniane że "Potrafił zanudzić kogoś na śmierć". Pomimo wszystko "W porządku z niego chłopina". Najprawdopodobniej wciąż przed mutacją. Nie brak mu dziecięcego entuzjazmu. Uwielbiał robić sobie żarty z kolegów gdy ci brali prysznic. Miał nadzieję że jego rodzice za nim tęsknią.

Biografia Edytuj

Chuck dołączył do Grupy A później niż pozostali chłopcy. Od razu zaprzyjaźnił się z Thomasem i resztą. W sekrecie w nocy spotykał się z nim, Minho, Newtem, Albym i Teresą. Kiedy większość z nich została umieszczona w Labryncie wraz z Thomasem spędzał długie godziny na podglądaniu kolegów. Nic nie wiemy o tym skąd przybył do siedziby DRESZCZu.

Do Labiryntu trafił jako ostatni przed Thomasem. Nikt nie chciał się z chłopcem przyjaźnić, traktowano go trochę jak chołpca na posyłki. Gdy Thomas pojawia się w Strefie chłopiec mu towarzyszy, wiele wyjaśnia. Pragnie się z nim zaprzyjaźnić, co się udaje.

Podczas ucieczki trzyma się z Thomasem i Teresą kiedy ci wpisują kody. To on zauważa guzik, który wyłącza Labirynt.

Chuck ginie z rąk Gally'ego zasłaniając Thomasa przed ciosem. Wbrew temu co sądził Thomas chłopiec nie zrobił tego celowo DRESZCZ zmusił go do tego za pomocą implantu w jego głowie.

Relacje Edytuj

Thomas - Byli najlepszymi przyjaciółmi jeszcze przed wejściem do labiryntu, ale żaden z nich tego nie pamiętam przez zatarcie. To umieszczenie Chucka w labiryncie było tym co przeważyło szalę i Thomas postanowił ratować przyjaciół z Labiryntu. Chuck był dla Thomasa jak młodszy brat. Kiedy ten pojawił się w Strefie młodszy chłopiec stał się jego towarzyszem i opiekunem. Starszy kolega najpierw nie chciał z nim mieć nic wspólnego, jednak zmienił się. Chuck pomógł mu się oswoić z tym miejscem, nie zrażał się do niego, kiedy ten go odrzucał. Thoma czuł się za niego odpowiedzialny, obiecał mu że wyprowadzi go z Labiryntu. Gdy Chuck zmarł, Thomas rozpaczał nad jego śmiercią i nigdy o nim nie zapomniał.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest Pomyjem.
  • Był w labiryncie od miesiąca.
  • W książce zginął od noża Gally'ego, w filmie zaś od postrzału.
  • Podczas śmierci był kontrolowany przez DRESZCZ, tak samo jak Gally, przez co został zmuszony, żeby skoczyć pod ostrze noża ratując tym samym życie Thomasa.
  • Był najmłodszy w Strefie.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki