Fandom

The Maze Runner Wiki

Gally

85stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij
Gally
U6WVhwGPTUbx.jpg
Podstawowe informacje
Płeć Mężczyzna
Wiek ok 16 lat
Przynależność Streferzy
Wystąpienia Wieźnień Labiryntu
Lek na śmierć
Status żyje
Aktor Will Poulter

Gally- Jeden ze Streferów. Pojawia się w "Więźniu Labiryntu" oraz "Leku na śmierć". Jest w Labiryncie od 2 lat, wróg Thomasa, zabójca Chucka.

Wygląd Edytuj

W wersji książkowej pierwotny Gally ma czarne włosy i krzywy nos. W wersji filmowej jest ciemnym blondynem z ciemnymi oczami, jest umięśniony. Gdy spotyka się z Thomasem, to ma liczne blizny na twarzy, które wyglądają jak białe karaluchy.

Biografia Edytuj

Gally był jednym z chłopców grupy A. Przed wysłaniem do Labiryntu należał do grupy Obiektów, która wykonywała prace ogrodnicze na dziedzińcu siedziby DRESZCZu, dlatego właśnie miał być pomocny przy planowanej przez Minha ucieczki, która ostatecznie skończyła się fiaskiem. Przeżycia te wpłynęły na niego negatywnie.

Gally przybył do Strefy w tym samym czasie co Newt i Minho, czyli w pierwszej turze. Jest opiekunem Budoli. Został ukąszony przez Bóldożerców, przez złamanie zasad podobnie jak Thomas. Co do wcześniej wymienionego, nigdy za nim nie przepadał, wręcz go nienawidził. Uważał że jest w nim coś złego, gdyż podczas przemiany widział Thomasa, a za "Koniec" obwiniał właśnie jego i Teresę. Podczas Zgromadzenia, które miało zadecydować o "przyszłości" Thomasa po nocnej przygodzie w Labiryncie, popada w konflikt z innymi opiekunami.Między nim a Mihno dochodzi do bójki, po której obrażony Gally wychodzi. Przed napadem Buldożerców na osadę chłopak znika. Pojawia się dopiero podczas ataku i twierdzi, że Buldożercy będą zabierać po jednym chłopcu każdej nocy, aż nikt nie zostanie. Tej nocy zostaje porwany przez Bóldożerców. Kolejny raz postać ta pojawia się w sali do której prowadziło wyjście z Labiryntu. Scena ta znacząco różni się w filmie oraz w książce. W książce pojawia się w towarzystwie kobiety z DRESZCZu, która twierdzi że powinni być mu wdzięczni za to co dla nich zrobił. Jego zadaniem było zabicie Thomasa, do czego zmusił go DRESZCZ, by wygenerować kolejne wzory. Rzuca w niego nożem lecz ostatecznie ginie Chuck, który zasłonił przyjaciela. Potem jego niedoszła ofiara rzuca się na niego i raz za razem uderza w twarz. W wersji filmowej Gally, który postanowił nie uciekać z labiryntu, pojawia się znikąd celując podniesionym wcześniej pistoletem w Thomasa, którego osłonił Chuck . Prawdopodobnie zostaje zabity przez Minho.

Gally jednak przeżył odwet Thomasa, kiedy dochodził do siebie w siedzibie DRESZCZu udaje wariata, gryzie krzesła, po to aby uznano że zwariował i oddalono go z ośrodka. Tak zaczął współpracować z Prawym ramieniem,którego tajny współpracownik jest osadzony w DRESZCZu. Powraca w "Leku na śmierć" jako pomagier szefa "Prawej ręki". Po spotkaniu w Denver on i Thomas wybaczają sobie, próbują zaufać oraz współpracują ze sobą aby powstrzymać DRESZCZ. Razem z innymi trafił do "raju".

Osobowość Edytuj

Nie wiadomo jaki Gally był przed przemianą, jednak po stał się bardzo wybuchowy, niecierpliwy i opryskliwy. Zawsze kwestionuje zdanie innych i upiera się przy swoim. Często bywa agresywny, nie panuje nad sobą. W Denver staje się bardziej cichy i zdecydowany, gotów zapomnieć o przeszłości aby naprawić przyszłość.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego imię pochodzi od Gallileusza.
  • Został ukąszony przez Bóldożercę.
  • Różni się od wersji książkowej.
  • W filmie został prawie przebity włócznią przez Minho, lecz prawdopodobnie zmarł.
  • Był członkiem Prawej Ręki.
  • Po pobiciu przez Thomasa miał silnie poranioną twarz. Thomas określił, że te blizny były podobne do białych karaluchów.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki