Fandom

The Maze Runner Wiki

Jorge

85stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij
Jorge
Jorge..jpg
Podstawowe informacje
Płeć Mężczyzna
Wiek ok. 32 lata
Przynależność DRESZCZ
Wystąpienia Próby Ognia

Lek na Śmierć

Status Żyje
Aktor Giancarlo Esposito

Jorge - Pilot DRESZCZu. Wraz z Brendą po długim czasie postanowili zdradzić DRESZCZ. Mieszkał w mieście Poparzeńców, nie wiele wiadomo o jego przeszłości.

Biografia Edytuj

W Próbach Ognia Jorge wraz z resztą zarażonych spotkali Streferów w jednym z budynków w którym ci schronili się przed burzą. Wraz z nim ludzie zaczęli zeskakiwać z dziur w dachu popisując się umiejętnościami akrobatycznymi. Jorge nie był pewny zamiarów chłopców więc zarządził od nich odpowiedzi. Minho, który był pewien iż Poparzeńcy są wrogami zażądał wyjaśnień od nich. Wkrótce potem wywiązała się bójka między nimi. Jorge udzielił informacji Thomasowi, a potem udzielił Streferom schronienia i obiadu.

RelacjeEdytuj

  • Od Brendy dowiadujemy się, że Jorge praktycznie zastępował jej ojca, który zmarł na Pożogę. Podejmował decyzje oraz działania, kierując się bezpieczeństwem Brendy, zawsze gotów do obrony.
  • Kiedy Streferzy trafiają do budynku, gdzie rezyduje Jorge, między nim a Minho dochodzi do małych spięć, spowodowanych niewyparzonym językiem tego drugiego. Z początku Jorge pragnie przeprowadzić egzekucję Zwiadowcy, jednak ulega błaganiom Thomasa i porzuca swe plany.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki