FANDOM

Kod Gorączki
The Fever Code
Kod-gorączkI
Wydawnictwo w Polsce Papierowy Księżyc
Wydawnictwo w USA Delacorte Press
Tłumaczenie Agnieszka Hałas
ISBN 978-83-65568-20-5
Data wydania
W Polsce Listopad 2016
W USA 2016
Trzeba poznać problem lepiej niż jego rozwiązanie, inaczej rozwiązanie staje się problemem.

—Kod Gorączki

Kod Gorączki (The Fever Code) — Jeden z dwóch prequeli napisanych przez James'a Dashner'a zaliczający się do serii Więzień Labiryntu. Dzięki niemu poznajemy odpowiedzi na wiele pytań dotyczących DREZCZu i wcześniejszego życia bohaterów.

Opis Edytuj

W jaki sposób DRESZCZ wyszukał Streferów? Kto należy do Grupy B? I po której stronie są tak naprawdę Thomas oraz Teresa? Kłamstwa wyjdą na jaw. Sekrety zostaną odkryte. Okaże się, kto z kim tak naprawdę współpracował.

Ta książka zaskoczy i zachwyci wszystkich fanów serii.

Powrócą ulubieni bohaterowie, kolejne wstrząsające sekrety i kłamstwa. Powróci świat skażony zagładą i trzymająca w nieustannym napięciu, pełna zaskakujących zwrotów akcja.

***

Pewnego dnia nastąpił koniec świata. Lasy stanęły w ogniu, jeziora i rzeki wyschły, a oceany wezbrały. Potem nadeszła zaraza. Po całej kuli ziemskiej rozprzestrzeniła się gorączka. Rodziny umierały, zapanowała przemoc, ludzie zabijali się nawzajem.

Potem powstał Dreszcz, który poszukiwał rozwiązania. A potem znaleźli idealnego chłopca.

Imię chłopca brzmiało Thomas i Thomas zbudował labirynt.

Teraz istnieją tajemnice. Istnieją kłamstwa.

A także więzy lojalności, których historia nie mogła przewidzieć.

Oto opowieść o tamtym chłopcu, Thomasie, i o tym, jak zbudował labirynt, który tylko on mógł zburzyć.

Występujące Postacie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Prolog napisany jest z punktu widzenia Newta.
  • W prequelu jest wymienionych wiele "prawdziwych" imion bohaterów serii, m.in.:
  1. Thomas - Stephen
  2. Sonya - Lizzy